28.1.2013

D.I.Y -haaste

Betweeniltä tuli D.I.Y -haaste. Tämä on mukava haaste, hieman erilainen.


Jaa paras D.I.Y. -ideasi ja haasta 3 muuta blogia mukaan.
Bloggaaja voi jakaa jo aiemmin toteuttamansa D.I.Y.-idean, tehdä aivan uuden tätä varten tai poimia jostain muualta hyvän idean.



Ylimmäisenä on vanha ovikyltti, mikä on tuunattu uudestaa. Hio entiset kuvat pois. Maalaa pohja, itse käytin tavallista askartelumaalia, sitten olen leikannut lautasliinasta kukkia ja linnun. Lopuksi lakkasin servettikukat ja -linnun decoupage lakalla kahteen kertaan. Tyttäreni pääsi tekstailemaan tervetuloa -tekstiä.

Toisena on mummon virkkaama pitsiliina, mistä olen tehnyt kulhon paverpool -kovetusaineella. Liina kastetaan aineeseen, puristetaan ylimääräiset pois ja laitetaan tuorekelmulla päällystetyn kulhon pohjan päälle.Työn pitää antaa kuivua yön yli.

Viimeisenä on myös mummon virkkaama pitsiliina, minkä olen ommellut koristetyynynpäälliseen. Mummo ja muistot hänestä on mukava pitää arjessa mukana:)

Innostu sinäkin!

Lähetän tämän D.I.Y -haasteen seuraaville blogeille:



ja


Tervetuloa uusille lukijoille

Mukavaa viikonalkua sinulle!






9 kommenttia:

  1. Hienot tuunaukset. Minä olen aivan tumpelo tuollaisissa!

    VastaaPoista
  2. Sinulle on tunnustus blogissani.

    VastaaPoista
  3. Sinulle on tunnustus blogissani.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta Maarit!

    Mikä se tuo D.I.Y. oikein tarkoittaa, jotain tuunausta?

    VastaaPoista
  5. D.I.Y minun ymmärtääkseni tarkoittaa vanhan uudistamista. Kiitos Betweenille tunnustuksesta!

    VastaaPoista
  6. Tee se itse (DIY) rakentaa, muuttaa tai korjata jotain ilman tukea asiantuntijoita tai ammattilaisia -suora lainaus Wikipediasta.

    VastaaPoista
  7. Kiitos haasteestasi. Kivat tuunaukset.

    VastaaPoista