14.1.2013

Lempiasioita -blogihaaste

Lempiasioita_blogihaastekuva


Kaunis kiitos  Karoliinalle karoliinanpuutarha-blogista bloghiaasteesta.


Tässä minun 10 tärkeintä kuvaa, osa on kuvakollaaseja;




1. Koti ja perhe. Olemme rakentaneet itse kaikki rakennukset. Itse mm. olen tapetoinut, asentanut  parkettia ja listoja, kun mieheni oli töissä. Perheen kanssa vietämme paljon aikaa kotona, siellä on ihana rauhoittua.


2. Kaikki kaunis saa mieleni rauhoittumaan. Kauniit asiat voivat olla ihania kukkia, laukkuja, koruja, korise-esineitä ym.


 3. Luonto on aina lähellä minua. Kerään voimia arkiseen jaksamiseen ja ideoihini luonnosta.


 4. Perheemme eläimet. Minulla on aina ollut kotieläimiä. Voisinkohan olla ilman näitä ihania turriaisia...en voisi.


5. Puutarha on minulle tärkeä. Ihastun siihen aina uudestaan ja saan siitä voimaa.




6. Askartelu ja käsityöt ovat minun juttuni. Viikotain teen jotain käsillä. Käsitöitä nykyään vähemmän, mutta jotain pientä ainakin.



7. Yhteiset matkat perheen kanssa. Olemme matkustelleet ympäri Suomea, mutta ehkäpä vuoden tai parin päästä suuntaamme ulkomaille.



8. Rentoutuminen, pienet asiat saavat rentoutumaan. Takkatulen loimotus, kahvin keitto ulkona laavulla tai metsäretkellä. Kynttilän lepatus, kynttilöitä minulla palaakin paljon talven aikana. Hyvästä ruuasta nauttiminen...vadelmatuorejuustokakkua...nam.

9. Hyvistä kirjoista nauttiminen. Viime vuosina olen paljon selannut askartelu- ja puutarhakirjoja.



10. Kesä, vaikka en pidä helteistä, niin nautin kesästä. Lämpimistä illoista, ruohosta varpaissa, uimisesta, soutelusta...

Jatkan haasetta seuraaville blogeille:



13 kommenttia:

  1. Mukavia juttuja kerroit. Aika paljon samoja asoita minullekin tulee mieleen. Kiitos kivasta haasteesta.

    VastaaPoista
  2. KAuniita kuva kollaaseja. Niin mukava lukea lempiasioitasi!
    Mukava kun otit haasteen vastaan =)

    Iloista alkavaa viikkoa, Karolina!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kollaaseja. Kivasti oppii uutta blogituttavista näiden kyselyhaasteiden myötä.
    Kiitos kovasti haasteesta :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos viesteistä. Tätä haastetta oli kiva tehdä. Tuli selattua omiakin kuvia tarkempaan ja muistui mieleen sellaisia asioita, mitkä olivat jo unohtuneet:)

    VastaaPoista
  5. Kaunista kaunista! Ei noita kollaaseja ihan hetkessä synny. Taidetta se on.!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, joo hyväksytään..taidettapa hyvinkin:) Kiitos Leila!

      Poista
  6. Hienoja kollaaseja! Ja hienoja asioita,mistä tykkäät <3 Kiitos haasteesta,paneudun siihen mahdollisimman pian :)

    VastaaPoista
  7. Nyt on vuorostani minulla jotain sinulle blogissani:) jätin tuon sinun ihanan haasteen seuraavaan postaukseen,kun blogger tökki niin kovasti eikä kuvien lataamisesta tahtonut tulla mitään.

    VastaaPoista
  8. Kiitos haasteesta. Kirjoittelen mahdollisimman pian!

    VastaaPoista
  9. Ihanat kollaasit! Oikein mukavia asioita olet kuvannut postauksessasi :)

    VastaaPoista