5.12.2014

Tähtisadetta

Seuraavaksi esittelen teille tähtisadetta:)


kuva1 

Nämäkin tähdet tein itsekovettuvasta massasta. Spraymaalasin ne samalla kultamaalilla kuin aiemmassa postauksessa olleet enkelit. Osan tähdistä olen tehnyt piparimuotilla. Toiset olen leikannut muotin avulla. Muotin olen tehnyt paperista ja sitten vain kaulitun massan päälle muotti ja leikkaamaan. Tässä vaiheessa olen tehnyt kaikkiin tähtiin reiän sukkapuikolla. Kuvioita olen tehnyt tyllalla. Osan tähdistä liimasin toistensa päälle.

kuva2 

MInulla on oven vieressä paikka, mihin teen vuodenajan mukaan vaihtuvan kollaasin. Näitä voi tehdä terassille tai parvekkeelle mielensä mukaan. 

 Roopen kanssa illat menevät vauhdikkaissa merkeissä. Pikku koirassa riittää virtaa, mutta uuvahtaminen tulee kuitenkin vielä nopeasti. Tällä viikolla olen huomannut, että hän jaksaa valvoa jo tunnin pidempään. Aamulla hän jää nukkumaan keittiöön. Tyttäreni herää vasta tunnin päästä, joten hän on saanut nyt nukkua rauhassa. Aiemmin Roope oli kuulema ulissut kuin palosireeni:D
kuva3 

Toivotamme Roopen kanssa oikein Hyvää Itsenäisyyspäivää 
sekä toista adventtia kaikille lukijoille!

14 kommenttia:

  1. Upeita tähtiä olet tehnyt.Roope on myös söpönen tähti. Kiitos samoin teille hyvää itsenäisyyspäivää

    VastaaPoista
  2. Röh röh possun kanssa siellä makoillaan :)

    VastaaPoista
  3. Suloinen Roope.

    Rauhallista itsenäisyyspäivää!

    VastaaPoista
  4. Kivoja nuo sinun tähtesi. Olen tehnyt massasta sydämiä myös kakkumuotilla ja maalannut punaiseksi ja pakettikorteiksi. Hyvää itsenäisyyspäivää ja Roopelle terveisiä tv Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva idea! Ja tuleepa hieno lahja itsetehdyillä pakettikorteilla!

      Poista
  5. Onkin kaunista tähtisadetta. Sopöt kuvat Roopestasi.

    VastaaPoista
  6. Voi mikä söpöliini hauva ♥ Kiitos kun tulit lukijaksi. Kirjauduin sinun lukijaksi, mutta ei tullut kuvaa näkyviin, mistähän se johtuu.

    VastaaPoista
  7. Suloinen Roope hauveli.. krapsutuksia hälle.
    Ihanaa tähtisadetta.. näitä on varmaan mukava askarrella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kiitos! Tykkään näperrellä kaikkea tuommoista:)

      Poista